Heart Of Midgard Index du Forum
FAQ
Membres
Se connecter pour vérifier ses messages privés
Connexion

S’enregistrer

Je pars
Aller à la page: <  1, 2, 3  >

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Heart Of Midgard Index du Forum -> Heart Of Midgard -> New
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Amimak
Administrateur
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 22:07 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

j ai gagner  mai il me reste les otres lol

Publicité

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 22:07 (2007)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
mushimosso
Game Master
Game Master

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 22:09 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

jai di si tu reste je te feré tou quesque tu veu , ok ? , donc ceci ne marche pas si tu part donc je te diré pas de "partir" Alor  Tu reste Smile nananéreuh ! Razz

Visiter le site web du posteur MSN
Amimak
Administrateur
Administrateur

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 22:10 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

rien compri nn t a perdu t trop peti et pi t admin mtn je sui plu la lol.

mushimosso
Game Master
Game Master

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 22:11 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

eu non sui encor GM a l'insten méme et si t encor là >_______<

Visiter le site web du posteur MSN
youyou
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Jeu 23 Aoû - 23:20 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Bha je pars aussi sert à rien...Franchement c'est nul...A+ All

hayabusa
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 00:01 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

hum moi perso je reste. Aplus marie on se verra sur msn^^.

=})hayabusa({=

Shot at 2007-08-20

youyou
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 00:45 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Mais suis presque sur a 97% que yora pas de serveur maintnant.

Tri Shoko
Administrateur
Administrateur

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 14:14 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

>.< si tu pars a cause que tu dis que ta pas de chance alors dis moi se que j'ai je cerche un hebergeur depuis je sais pas combien de temps toi si ta pa sde chance moi je suis un cas desesperé  reste avec nous je ten supli Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
('')('')

youyou
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 16:57 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Jpense kelle est parti...

youyou
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 16:58 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Sa svoit depui kelle est parti ya plu de nouveau message.Tout lmonde a du kitter le serveur

Thanos
Co-admin
Co-admin

MessagePosté le: Ven 24 Aoû - 17:04 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

ben moi je me demande pourquoi il y a un forum alors que le servuer est loin d'être ouvert ....

*Recrute ! : Un admin hébergeur ! IL DOT AVOIR DE CONNAISSANCE EN HEBERGEMENT !!*

MSN
Amimak
Administrateur
Administrateur

MessagePosté le: Sam 25 Aoû - 15:01 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Meuh non di pas n importe quoi je reviens,quand je vien tout renait.

youyou
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Sam 25 Aoû - 15:49 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Ouai Ya deja pleins de nouveaus truc a fair notre Admin est revenue c'est la fete!!!!!!!!!!!!!!!! Razz

Amimak
Administrateur
Administrateur

MessagePosté le: Sam 25 Aoû - 21:41 (2007)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Razz la fete ou? coment? que des paroles en  l air pour mon retour lol

Ozen
Joueur
Joueur

MessagePosté le: Mar 16 Sep - 22:46 (2008)    Sujet du message: Je pars Répondre en citant

Amimak regarte tes mp svp

MSN
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 08:19 (2018)    Sujet du message: Je pars

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Heart Of Midgard Index du Forum -> Heart Of Midgard -> New Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page: <  1, 2, 3  >
Page 2 sur 3

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation